Lista postów

Menue rozwijane

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Przytulanka na szydełku Pajacyk

Witam,
Postanowiłam zainwestować i zakupiłam w księgarni książkę Magical Amigurumi Toys której autorka jest Mari - Liis Lille. Jest w języku angielskim ale jak ktoś już wcześniej robiłł maskotki techniką amigurumi to będzie wiedział o co chodzi i poradzi sobie . Warto było zakupić tę książkę ponieważ jest bardzo przejrzyście i w prosty sposób napisane jak wykonać  maskotkę.
 W książce jest umieszczone 15 projektów .
Pierwszy projekt , który wykonałam z tej książki jest przytulanka Cuddly baby. Jest bardzo wyjątkowa a właściwie została zrobiona dla wyjątkowej małej dziewczynki która jest wcześniakiem i nie widzi a właściwie lekarze mówią że prawdopodobnie reaguje na światło dlatego też przytulanka została wykonana w kolorze biało czarnym dla zachowania kontrastu a dodatkowo zrobiłam ją z włóczki Yarn Art Suede , jest mięciutka i miła w dotyku przypominająca plusz.Od siebie dodałam na brzuszku inicjał imienia Zuzia.
Sami zobaczcie i oceńcie efekty.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz