Lista postów

Menue rozwijane

sobota, 26 listopada 2016

Owieczka Czuczu

Witam,

Dziś pokażę Wam maskotkę która mnie zainspirowała do robienia amigurumi
Jest to owieczka o imieniu Czuczu, to pierwsze
"imię " które przyszło mi do głowy. Przy pierwszym podejściu w połowie robótki opadły mi ręce, myślałam że nie dam rady a te pętelki mnie wykończą . Ale nie poddałam się i wyszło właśnie tak.
Inspiracją dla mnie była owieczka , którą widziałam u Hilm Leah , i od razu się zakochałam.
Swoją zmieniłam na własne potrzeby 😉
Wykonanie jej było bardzo czasochłonne , co okazało się w trakcie dziergania.
W zakładce porady zamieściłam filmik stworzony przez użytkownika Nitką malowane ,jak zrobić ścieg pętelkowy.
Muszę Wam napisać że filmik to jedno a zrobić to drugie.
W następnym poście pokażę inną maskotkę.
Dodam jeszcze że wszystkie robótki możecie obejrzeć w jednym miejscu ,czyli w Galerii.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz